Arsyeja përse “kavanozët e hënës” koreane shiten miliona dollarë
“E vjetër, e rrumbullakët, e papërsosur dhe e bukur”, kështu e kanë përshkruar fansat e artit korean “kavanozin e hënës”.
Ish-drejtoresha e Muzeut Victoria dhe Albert në Londër, Beth Mek Kilop (McKillop), e ka quajtur “kavanozin e hënës” një ikonë të identitetit korean. Dhe një i tillë është shitur kohët e fundit për mbi 4.5 milionë dollarë në një ankand të Christie’s.
Kavanozët e parë të hënës u krijuan në furrat mbretërore në Gwangju (një qytet jashtë Seulit, jo qyteti më i madh jugor me të njëjtin emër) nga viti 1650 deri në 1750. Ato u bënë nga porcelani i pastër i bardhë dhe argjila kaolinë, dhe, sipas neo -Moda konfuciane e ditëve të tyre, poçet pasqyronin vlera të tilla si drejtësia, përulësia, kursimi dhe pastërtia. Ka të ngjarë të përdoreshin në oborr dhe në shtëpitë e klasës së lartë si enë për ushqim dhe lëngje, ose si enë dekorative.
Në mesin e shekullit të 20-të, “kavanozët e hënës” filluan të fitonin vlerësim ndërkombëtar falë admiruesve me ndikim si studiuesi i artizanatit popullor japonez Yanagi Soetsu dhe poçari britanik Bernard Liç (Leach), të cilët i blenë një nga një në dyqanet antike në Seul në vitin 1935./inforculture.info