LOADING...

Shko në fillim

LiveRadio Kontakt
 A jeni mbi 40? Çfarë ushqimesh duhet të përfshini në rutinën tuaj të përditshme

A jeni mbi 40? Çfarë ushqimesh duhet të përfshini në rutinën tuaj të përditshme

Në kohën kur keni kaluar 4 dekada jetë, mund t’ju duhet të monitoroni shpesh metabolizmin, masën muskulore dhe peshën sepse jeni më të prirur ndaj problemeve të ndryshme shëndetësore. Por përveç ushtrimeve, gjumit të mjaftueshëm, ngrënia e ushqimeve me vlera ushqyese mund të ndihmojë gjithashtu me shëndetin. Pra, pyetja është se cilat ushqime janë të mira për ata mbi 40 vjeç?

Avokado

Avokadot janë të pasura me kalium dhe yndyrna të shëndetshme, të cilat ndihmojnë në mirëmbajtjen e lëkurës, ushqejnë flokët dhe ndihmojnë në uljen e presionit të gjakut.

Arra

Arrat janë të pasura me fibra, yndyrna të shëndetshme dhe proteina, duke ndihmuar në humbjen e peshës. Përveç kësaj, përmbajtja e lëndëve ushqyese ndihmon në uljen e rrezikut të diabetit, sëmundjeve të zemrës dhe sëmundjeve të tjera kronike.

Perime me gjethe jeshile

Perimet jeshile, si spinaqi dhe lakra, përmbajnë sasi të larta të vitaminës K, luteinës, acidit folik, kalciumit dhe beta karotenit, të cilat mund të ruajnë funksionin e kujtesës.

Kos

Kosi është një burim i shkëlqyer i kalciumit, i cili forcon kockat dhe gjithashtu nuk përmban pothuajse asnjë natrium.

Vaj ulliri

Vaji i ullirit është një element kyç sepse përmban yndyrna të shëndetshme të pangopura që kanë veti anti-plakje dhe anti-inflamatore, duke kontribuar në shëndetin optimal të zemrës.

Vezët

Ky ushqim përmban vitaminë D e cila forcon kockat, përmban kolinë e cila forcon trurin dhe proteina që ndihmojnë muskujt.

Farat Chia

Farat Chia përmbajnë fibra, omega-3, magnez për shëndetin e kockave dhe proteina bimore. Për shkak se këto fara të vogla por të fuqishme thithin ujin, konsumimi i tyre mendohet gjithashtu se ndihmon në rritjen e ngopjes.

Karotat

Përveç përmbajtjes së kaliumit, fibrave dhe vitaminës K, karotat përmbajnë gjithashtu β-karoten, e cila është përgjegjëse për ngjyrën e tyre të gjallë portokalli. Ky pigment më pas konvertohet në vitaminë A, një lëndë ushqyese që rrit imunitetin. Në moshën 40-vjeçare, është më e rëndësishme se kurrë të hani më shumë ushqime të pasura me vitaminë A, sepse ato gjithashtu mbrojnë sytë tuaj nga degjenerimi makular.

Brokoli

E pasur me fibra për të ndihmuar tretjen, kjo perime përmban gjithashtu antioksidantë, fitonutrientë dhe vitamina C, B6 dhe A – të gjitha këto mund të ndihmojnë në parandalimin e kancerit, diabetit, sëmundjeve të zemrës, Alzheimerit dhe sëmundjeve të tjera kronike.

Xhenxhefil

Një lugë çaji xhenxhefil në javë mund të përmirësojë presionin e gjakut. Studimet kanë treguar se edhe si suplement, kjo rrënjë aromatike mund të ndihmojë gjithashtu në parandalimin e diabetit, lehtësimin e dhimbjeve menstruale dhe të muskujve dhe ndoshta edhe parandalimin e obezitetit.

Kërpudha

Kërpudhat përmbajnë dy antioksidantë të rëndësishëm: ergotathionine dhe glutathione. Ergotathionina, në veçanti, dihet se redukton stresin oksidativ, i cili mund të përkeqësojë plakjen dhe sëmundjet si kanceri dhe Alzheimer. Përveç kësaj, kërpudhat përmbajnë vitaminë D, e cila zakonisht merret nga rrezet e diellit.

Agrumet

Agrumet si portokallet dhe limonët përmbajnë antioksidantë, fibra, vitaminë C dhe lëndë ushqyese të tjera që ndihmojnë në mbajtjen e trurit tuaj të shëndetshëm, humbjen e peshës, mbrojtjen e zemrës dhe lëkurën më shkëlqim.

/infoshqip.com

Prev Post

Matoshi me mesazh për gratë: Lumturia është me qenë e lirë, e pavarur dhe e suksesshme

Next Post

“Çmimi i naftës s’varet nga qeveria”/ Balluku: Mos merrni makinën për cigare, ecni në këmbë

post-bars

Leave a Comment