Shko në fillim

LiveRadio Kontakt
 Kriza e papritur e kontejnerëve rrit çmimet e transportit detar, duke alarmuar tregtinë globale

Kriza e papritur e kontejnerëve rrit çmimet e transportit detar, duke alarmuar tregtinë globale

Një krizë kapaciteti për kontejnerët detarë ka goditur tregtinë globale, me rritje të çmimeve spot të mallrave për rreth 30% gjatë javëve të fundit dhe që pritet të rriten më tej.
Moti i keq, tranzitet e zgjatura detare dhe anijet që kalojnë porte të caktuara po shtojnë problemet e zinxhirit të furnizimit.
Firma e inteligjencës së mallrave Xeneta paralajmëron se çmimet do të rriten deri në qershor dhe rritja dramatike do të ndikojë në çmimet për konsumatorët.

Një krizë globale e kapacitetit të kontejnerëve ka shkaktuar një rritje të papritur të çmimeve të transportit detar. Fillimi i sezonit kulminant të transportit, së bashku me tranzitet më të gjata për të shmangur Detin e Kuq dhe motin e keq në Azi, kanë goditur rrjedhën e tregtisë në rrugët kryesore. Transportuesit detarë po kalojnë porte të caktuara ose po zvogëlojnë kohën e qëndrimit në port, dhe nuk po mbledhin kontejnerët bosh për të mbajtur anijet në rrugë për dorëzim.

Problemet e zinxhirit të furnizimit vijnë në një kohë kur mallrat për konsum pritet të transportohen për sezonin shkollor dhe festat e fundvitit. Emily Stausbøll, analiste e lartë e transportit detar në Xeneta, tha se çmimet spot për bregun perëndimor të SHBA-së mund të tejkalojnë kulmin e parë në Detin e Kuq këtë vit, duke treguar sa dramatike janë rritjet e fundit.

DHL ka paralajmëruar për një krizë kontejnerësh që nga janari për shkak të rrugëve më të gjata të nevojshme për të shmangur Detin e Kuq. Kontejnerët janë në ujë më gjatë dhe nuk janë të disponueshëm për t’u rimbushur, dhe moti i keq në Kinë, Malajzi dhe Singapori ka ngadalësuar më tej disponueshmërinë e kontejnerëve.

Parashikimet e gabuara për kapacitetin e transportit

Shumë ekspertë të logjistikës kishin parashikuar kapacitet të mjaftueshëm të kontejnerëve dhe anijeve për të trajtuar problemet e zinxhirit të furnizimit. Por Goetz Alebrand, kreu i Ocean Freight Americas për DHL Global Forwarding, tha se hapësira e anijeve në shumë rrugë tregtare është e pamjaftueshme për të përmbushur kërkesën e tregut. Ai përmendi mungesën e kontejnerëve 40-këmbë në portin kinez të Chongqing javën e kaluar.

Judah Levine, kreu i hulumtimit të Freightos, thotë se transportuesit detarë përdorin anije të papërdorura dhe anije nga rrugë të tjera për të kompensuar udhëtimet më të gjata, por kjo ka nënkuptuar që nuk ka kapacitet të tepërt në treg. Moti i keq në Azinë Lindore në fund të prillit krijoi vonesa të mëtejshme dhe çoi transportuesit detarë të kalojnë disa thirrje portuale ose të shkurtojnë kthimin në portet e destinacionit për të kompensuar kohën. Kjo do të thotë që më pak kontejnerë bosh janë kthyer në Kinë.

Rritjet e çmimeve të logjistikës përfundimisht kalohen te konsumatori dhe çmimet marramendëse të transportit gjatë pandemisë ishin ndër faktorët e cituar nga Rezerva Federale si një shkak i inflacionit. Në një seri alarmesh për klientët, ofruesit e logjistikës po paralajmërojnë dërguesit anembanë botës për mungesën e kontejnerëve.

Një raund i ri i rritjeve të çmimeve për 1 qershor ka bërë që Orient Star Group ta karakterizojë ngarkesën shtesë prej 1,000 dollarësh si lakmi e transportuesve nën kërkesën e rritur papritur.

Firma e kërkimit të transportit detar Drewry ka raportuar një total prej 17 anijesh të anuluara në rrugën Transpacific midis javëve 20 dhe 24 në kalendarin e transportit, dhe ka ndjekur hapësirën e disponueshme që po zvogëlohet seriozisht drejt bregut lindor të SHBA-së.

Sipas një shënimi për klientët nga Honour Lane Shipping, rritjet e mëdha të çmimeve mund të shtyjnë tregun në një kulm të ri pas pandemisë. Ndërsa çmimet spot vazhdojnë të rriten, kapaciteti nga Azia vazhdon të shtrëngohet, dhe kjo ka lejuar transportuesit të zbatojnë një çmim diamanti të ngjashëm me atë gjatë periudhës së pandemisë.

Konkluzioni

Kjo krizë e papritur e kontejnerëve ka krijuar një stuhi për tregtinë globale, duke rritur ndjeshëm çmimet e transportit detar dhe duke shkaktuar shqetësim tek bizneset dhe konsumatorët anembanë botës.

Prev Post

Dita Evropiane e Parqeve/ Zonat e mbrojtura përbëjnë mbi 21% të territorit të Shqipërisë

Next Post

Kosova bëhet anëtare e asociuar në Asamblenë Parlamentare të NATO-s

post-bars

Leave a Comment