Ushtrime shtëpie për personat që kanë probleme me frymëmarrjen

Çdo individ me probleme frymëmarrjeje duhet që të marrë këshilla për ushtrime. Një rutinë bazë efektive është që personi të vendosë njërën dorë mbi pjesën e poshtme të barkut dhe tjetrën në pjesën e sipërme të kraharorit, menjëherë poshtë fytit.

Udhëzojeni që të nxjerrë barkun jashtë ndërsa merr frymë ngadalë dhe me qetësi, plotësisht nga hunda dhe me forcë e fusin barkun brenda ndërsa nxjerrin frymën jashtë nëpërmjet gojës. Me kalimin e moshës dhe ndërsa pjesa torakale e shtyllës kurrizore fillon të bllokohet, fillon kompensimi i frymëmarrjes. Ne e konsiderojmë frymëmarrjen si diçka që kryhet automatikisht.

Fizioterapistët manualë dhe të lëvizjeve shpesh ndihen fajtor që neglizhojnë vlerësimin e frymëmarrjes dhe trajtimin në favor të strategjive korrigjuese. Por frymëmarrja është një nga lëvizjet më thelbësore për trajtimin jo vetëm të stabilitetit të shtyllës kurrizore dhe dhimbjes muskuloskeletore, por dhe lodhjes kronike dhe ankthit. Ka një numër teknikash dhe mënyrash që ju mësojnë të merrni frymë, si joga, tai chi, fitnes fashial dhe forma të ndryshme rehabilitimi funksional.

Trajtimi i çrregullimeve dhe të mësuarit e mënyrës së duhur për të marrë frymë janë thelbësore për një shëndet optimal dhe për kryerjen e aktiviteteve sportive

Share Button