Provoni këto metoda dhe do të bëheni më mirë kur jeni sëmurë

Askush nuk i pëlqen tështimat, ethet dhe dhimbjet që vijnë së bashku me të ftohtin dhe gripin, por fatkeqësisht në momentin që sëmureni e vetmja gjë që mund të bëni është të prisni.
Ndërmjet marrjes së toneve me lëngje të shtrydhura dhe çaj mund të provoni një meditim të kujdesshëm i cili do t’ju ndihmojë të gjeni lehtësim mendor dhe emocional.
Meditimi mund t’ju ndihmojë në rritjen e sistemit imunitar. Kjo shkencë është ende e kujdesshme por edhe efektet psikologjike janë të mjaftueshme për t’u provuar në një ditë kur jeni sëmurë.
Më poshtë do të gjeni pesë mënyra se si mund ta përdorni meditimin për të bërë veten të ndihet më mirë.

1. Merrni frymë thellë
Meditimi është po aq i thjeshtë sa edhe frymëmarrja, apo ndonjë gjë tjetër e cila mund t’ju qetësojë mendjen e ta largojë atë nga dhimbjet.
Gjithçka që ju duhet është një karrige e rehatshme dhe një dhomë e qetë.
Filloni duke marrë disa frymë thellë, duke u fokusuar në lëvizjet delikate fizike që ndjekin së bashku me frymëmarrjen.
Nëse sëmundja juaj e bën frymëmarrjen në vetvete një sfidë, mendoni të përqendroheni në këmbët tuaja duke prekur dyshemenë ose mbrapa këmbët tuaja në dyshek. Vazhdoni të merrni frymë natyrisht për disa minuta, ose duke u fokusuar në ndjesitë e trupit.

2. Përfytyrojeni veten në një vend më të mirë
Kur është hera e fundit që jeni ulur dhe e keni lënë imagjinatën tuaj të lirë? Disa nga ju mund të kenë që nga shkolla e mesme ose dhe më herët. Tani, midis kollitjes dhe tështimës është koha më e mirë për të rifilluar.
Vizualizimi I imazheve tuaja ju jep hapësirë për të menduar përtej dhimbjes suaj aktuale dhe për të krijuar fundin tuaj të lumtur.
Çfarë do të bënit? Si do të ndiheshit?
Mos e kufizoni veten në mjedisin tuaj të përditshëm, ju jeni tashmë të lidhur vetëm me imagjinatën tuaj. Qëllimi është të fusni përvoja të kënaqshme në mendjen tuaj, kjo do t’ju bëjë të harroni çdo dhimbje dhe shqetësim.

3. Skanoni trupin tuaj
Kur jeni sëmurë keni ndjesinë sikur ju dhemb i gjithë trupi juaj dhe se asnjë organ nuk po funksionon ashtu siç duhet. Përpiquni të gjeni origjinën e dhimbjes suaj. Skanimi I trupit është praktika e tërheqjes së vetëdijes për çdo pëllëmbë të trupit tuaj.

4. Përsërisni mendime pozitive
Ajo që ju mendoni është dhe ajo që ju besoni. Kjo është dhe arsyeja pse duke thënë mendime pozitive mund të jetë një rutinë e fuqishme meditimi kur jeni sëmurë.
Në vend që të hidhet poshtë për mënyrën se si ndiheni aktualisht, ju mund të lëvizni mendimet tuaja drejt asaj se si doni të ndjeheni në të ardhmen – të lumtur, të shëndetshëm dhe energji.
“Mos harroni, është më mirë të zgjidhni një pohim me të cilin mund të lidheni thellë. Për shembull, në vend që të thuash ‘Unë do të humbas peshë’ zgjedh ‘do të humbas 10 kile në 3 muaj’. Kjo do të drejtojë mendjen tuaj të përqendrohet në atë që duhet të bëhet, kur të bëhet, dhe çfarëdo që të bëhet. Ju keni fuqinë për ta bërë këtë.

5. Dëgjoni me mendje
Nëse jeni me migrenë, gjëja e fundit që dëshironi të bëni është të dëgjoni .
Në vend të kësaj, ndoshta doni të mbyllni veten në një dhomë të errët dhe varrosni kokën nën një jastëk.
Ky është një opsion i mundshëm, por ka edhe diçka që quhet dëgjim i kujdesshëm. Është shansi për të dëgjuar tingujt që në fakt mund t’ju qetësojnë.
Nëse uleni në heshtje në shtëpinë tuaj dhe me të vërtetë dëgjoni, mund të dëgjoni zhurmën e frigoriferit, tik-takun e një ore, madje edhe pikat e ujit që godasin lavamanin tuaj të kuzhinës.
Ju mund të bëni të njëjtën stërvitje të kujdesshme dëgjimi jashtë. Vizitoni një park dhe dëgjoni fëmijët që luajnë basketboll, zogjtë që qajnë në distancë, ose një të huaj që përplas një derë makine.
Jini të pranishëm në këtë moment dhe filloni të dëgjoni mjedisin tuaj. Qetësia është vetëm një zhurmë larg.

Share Button